Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-východ
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-východ

Volné pracovní místo Administrativní pracovník/ce servisního oddělení

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Měšice u Prahy
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
20000

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta obchodní společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/ce servisního oddělení.

Náplň práce:

  • příjem nahlašovaných reklamací a jejich zpracování v rámci interního softwaru
  • zpracování dotazů a informací
  • zpracování reklamací (papírové a softwarové zpracování vracených výrobků)
  • příprava podkladů pro měsíční reporty
  • běžné administrativní práce

Požadujeme

  • SŠ /ÚSO vzdělání
  • uživatelskou znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
  • komunikativní a příjemné vystupování
  • samostatnost, pečlivost
  • technickou zdatnost, ochotu učit se
  • řidičský průkaz „B“ výhodou

Nabízíme

  • zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • možnost osobního růstu
  • stravenky
  • odměny v závislosti na dosažených výsledcích společnosti


Platové ohodnocení: 17 000,– po zkušební době navýšení na 20 000,– Kč
Místo výkonu práce: Měšice u Prahy
Nástup: ihned

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno