Volné pracovní místo Administrativní správa budov / Property manager

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Mezi hlavní činnosti, které budete zajišťovat, patří především vedení kompletní administrativy spravovaných domů, samostatné jednání s nájemníky, vlastníky nemovitostí, úřady, spolupráce s technickým oddělením.

Požadujeme

  • VŠ vzdělání technického nebo ekonomického zaměření 
  • uvítáme absolventy ČVUT
  • velmi dobrou znalost AJ (schopnost vést jednání s anglicky hovořícím klientem a vedením společnosti) 
  • velmi dobrou znalost MS Office – zejména Excel
  • předchozí praxe v oblasti realit velmi vítána, nikoliv podmínkou 
  • reprezentativní a asertivní jednání
  • flexibilitu a vysoké pracovní nasazení
  • schopnost zvládat stresové a konfliktní situace

Nabízíme

Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
Příjemné pracovní prostředí a mladý kolektiv
Dobré finanční ohodnocení
Možnost osobního a profesního rozvoje
Jazykové kurzy
Zaměstnanecké benefity

Jiná sdělení

Profil společnosti:
CBRE Group, společnost figurující na žebříčku Fortune 500 a indexu S&P 500 se sídlem v Los Angeles, je světovou vedoucí společností v oblasti realitních služeb a investic. S přibližně 44 000 zaměstnanci slouží majitelům nemovitostí, investorům a nájemníkům prostřednictvím více než 350 poboček ve více než 60 zemích světa. Společnost CBRE poskytuje strategické poradenství a realizaci prodeje a pronájmu všech typů nemovitostí, služby pro firmy, správu nemovitostí, oceňování nemovitostí, developerské služby, správu investic a výzkum. V České republice pracuje pro CBRE téměř 350 zaměstnanců. V České republice CBRE spravuje téměř 200 objektů komerčních budov o celkové rozloze téměř 1,2 mil. m2.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: ihned

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Specialista inkasa pohledávek
- komunikace s klienty - aktivní komunikace s dlužníky - hlavní činnost (komunikace skrze telefony, sms, maily, žádné osobní setkávání) - vyjednávání: dohody o platbách, splátkov ...
DB INKASO cz s.r.o. Formanská, 149 00 Praha 4 - Újezd Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno