Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC DO CALL CENTRA, 120 Kč/hod.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 8
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
120 Kč/hod

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13–19–204416. Grafton hledá pro svého významného klienta, společnost působící v oblasti tabákového průmyslu, kandidáta/ku jako administrativní výpomoc do call centra na part time.


Náplň práce:
  • komunikace s maloobchodníky a obchodními reprezentanty,
  • komunikace na webovém interním portálu,
  • drobná administrativní výpomoc dle potřeby


PLAT: 120 Kč/hod
ÚVAZEK: 20 hodin za týden, střídání v rámci pracovní doby od 9 do 17 hodin
LOKALITA: Praha 8
NÁSTUP: ASAP

Požadujeme

  • preferujeme studenty/ky VOŠ/VŠ
  • velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou
  • alespoň krátkodobá předchozí praxe z administrativy podmínkou
  • dobrá znalost MS Office, Outlook
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme

Nabízíme práci ve významné mezinárodní společnosti, příjemné pracovní prostředí a kolektiv.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Opportunity for French speakers - Relocation to Prague - up to 14...
Ref. č.: 20-28-221565. THIS ROLE IS SUITBALE FOR GRADUATES INTERESTED IN MOVING TO PRAGUE.<br/> <br/>We have a nice opportunity available for candidates speaking English and French and seeking an interesting job in international ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno