Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha 8
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha 8

Volné pracovní místo ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC DO CALL CENTRA, 120 Kč/hod.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 8
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
120 Kč/hod

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 13–19–204659. Jste komunikativní a hledáte částečný úvazek?
Aktuálně hledáme pro společnost působící v oblasti tabákového průmyslu, kandidáta/ku jako administrativní výpomoc do call centra na part time.


Náplň práce:
  • komunikace s maloobchodníky a obchodními reprezentanty,
  • komunikace na webovém interním portálu,
  • drobná administrativní výpomoc dle potřeby


PLAT: 120 Kč/hod
ÚVAZEK: 20 hodin za týden, střídání v rámci pracovní doby od 9 do 17 hodin
LOKALITA: Praha 8
NÁSTUP: ASAP

Požadujeme

  • preferujeme studenty/ky VOŠ/VŠ
  • velmi dobrá znalost angličtiny podmínkou
  • alespoň krátkodobá předchozí praxe z administrativy podmínkou
  • dobrá znalost MS Office, Outlook
  • samostatnost, spolehlivost a pečlivost

Nabízíme

Nabízíme práci ve významné mezinárodní společnosti, příjemné pracovní prostředí a kolektiv.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Recepční – pokladní
Správa pokladny, evidence hotovostních pohybů (práce s hotovostí), příprava a evidence odchozí pošty, informační servis klientům, administrativní práce.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Zkrácený úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno