Volné pracovní místo Administrativní výpomoc pro personální oddělení

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Moravskoslezský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • správá personální agendy agenturních zaměstnanců
  • zpracovávání velkého objemu dat v personálním systému
  • práce s Excelovými tabulkami
  • zpracování docházek a příprava podkladů pro mzdy


Společnost Randstad, druhý největší poskytovatel personálně-poradenských služeb na světě, hledá do svého interního týmu pro pobočku v Průmyslovém parku v Kopřivnici kolegu/kolegyni na pozici Administrativní výpomoc pro personální oddělení.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • PC znalosti – MS Office – zejména Excel, internet
  • orientace na detail
  • pečlivost
  • spolehlivost a zodpovědnost
  • časová flexibilita
  • odolnost proti stresu
  • znalost zákoníku práce výhodou
  • znalost personálního systému výhodou

Nabízíme

  • různorodou a zajímavou práci zaměřenou na lidské zdroje
  • příležitost rozvíjet se a kariérně růst
  • prostřední dynamické mezinárodní společnosti s přátelskou atmosférou

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno