Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha-centrum

Volné pracovní místo Administrativní výpomoc v obchodním oddělení

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Brigády
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

  • rozesílání faktur
  • archivace objednávek
  • výpomoc s dobropisy
  • ostatní administrativní úkony


Pro našeho klienta, významnou mezinárodní společnost se sídlem na Praze 4, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PODPORA – VÝPOMOC V OBCHODNÍM ODDĚLENÍ

(20 hod/týdně)

Požadujeme

  • aktivní, pokročilá znalost anglického jazyka
  • znalost MS Office
  • pokročilá znalost MS Excel podmínkou
  • finance – fakturace, kalkulace
  • znalost základních marketingových principů
  • spolehlivost, zodpovědnost
  • dobré komunikační schopnosti
  • nástup ihned

Nabízíme

  • možnost docházet na 2–3 dny v týdnu (20 hod/týden)
  • zájem o dlouhodobou spolupráci
  • odměna 100 Kč/hod
  • možnost dlouhodobé spolupráce (min. 6 měsíců)
  • příležitost získat pracovní zkušenosti z velké mezinárodní společnosti

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

PRACOVNÍK PRÁVNÍ ADMINISTRATIVY
Kontrola jednotlivých spisů ve vymáhacím systému Psaní přihlášek do insolvenčních řízení, psaní návrhů na exekuci aj. Příprava podkladů pro soudní řízení Odborné posouzení případů, spolupráce s advokátní kancelář Související admin ...
EOS KSI Česká republika, s.r.o. Novodvorská 994, Praha 4 - Braník Plný úvazek
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno