O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
Pro mezinárodní pekařskou společnost hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrátora automatizovaného skladu. Vaší hlavní náplní bude administrativní organizace příjmu a výdeje zboží, komunikace s dalšími odděleními společnosti a administrativní práce spojená s chodem skladu.Popis práce
- Organizace příjmu a výdeje zboží, komunikace se skladníky a řidiči
- Správa skladového systému, systémové operace v prostředí SAP, kontrola toku zboží, aktivace doplňování zboží, kontrola procesů, řízení inventury
- Administrativní práce spojená s chodem skladu, příprava dokumentů
- Komunikace s ostatními odděleními společnosti
- Komunikace s externí hot-line, SAP podpora při řešení technických problémů s dopravníky
Požadujeme
- SŠ vzdělání s maturitou
- znalost skladových procesů a dokumentů spojených s expedicí/ příjmem zboží
- dobrou uživatelskou znalost MS Office, SAP – výhodou
- AJ – základní
- logické myšlení, přesnost, pečlivost a samostatnost
- trestní bezúhonnost
- časovou flexibilitu
Nabízíme
- Nástupní plat ve výši 20 000 Kč s následným zvýšením po zkušební době až o 3000 Kč
- Směnné příplatky
- Nástup možný ihned nebo dohodou
- Pracoviště v Kladně
- Práce na 8 hodinové směny s příplatkem za směnnost (3 směnný provoz)
- Stabilní pracovní místo, po 6 měsíčním zapracování smlouvu na dobu neurčitou
- Další zajímavé benefity