Volné pracovní místo  ADMINISTRÁTOR CESTOVNÍCH NÁKLADŮ, 30 hod/týden, 120 Kč/hod

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Máte zájem získat zajímavou administrativní praxi v prostředí mezinárodní společnosti? V současné době hledáme šikovné kandidáty na pozici ADMINISTRÁTOR CESTOVNÍCH NÁKLADŮ. <br/>
<br/>Náplň práce:<ul>
<li> kontrola cestovních reportů a podkladů pro vyúčtování služebních cest</li>
</ul>Nástup: ihned<ul>
<li> zpracování dokumentace, účtenek a bankovních výpisů</li>
<li> kontrola fakturace a proplácení cestovních náhrad</li>
<li> další administrativní úkoly dle potřeby </li>
</ul>
<br/>Pracovní doba 30 hod/týden (dlouhodobá spolupráce)<br/>
<br/>Nástup: duben 2013<br/>
<br/>Plat: 120 Kč/hod<br/>
<br/>Lokalita: Praha 4

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ/VŠ (ideálně ekonomického zaměření)</li>
<li> komunikativní znalost AJ</li>
<li> velmi dobrá znalost MS Office </li>
<li> zkušenost z administrativy velkou výhodou</li>
<li> organizační schopnosti</li>
<li> pečlivost a spolehlivost</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> získání zkušeností z prostředí mezinárodní společnosti</li>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> moderní pracovní prostředí</li>
<li> příjemný kolektiv</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět