Volné pracovní místo ADMINISTRÁTOR DOCHÁZKOVÉHO SYSTÉMU (20.000 - 25.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Plzeňský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Chtěli byste pracovat jako Administrátor docházkového systému v Plzeňském kraji? Ovládáte anglický jazyk na pokročilé úrovni a hledáte práci ve stabilní dynamicky se rozvíjející společnosti?

Pak je tato nabídka určena pravě pro Vás.

Mezinárodní dynamicky se rozvíjející společnost hledá nové posily na pozici:

ADMINISTRÁTOR DOCHÁZKOVÉHO SYSTÉMU – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY* správa moderního docházkového systému společnosti

  • řešení veškeré administrativy týkající se docházek a časových plánů
  • komunikace se zaměstnanci a vedením společnosti
  • účast na tvorbě podkladů pro mzdy

Požadujeme

  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • AJ – na pokročilé úrovni (práce s anglickým systémem)
  • NJ – středně pokročilá úroveň výhodou
  • dobrou znalost práce na PC (Excel, Word)
  • analytické myšlení
  • komunikativnost, samostatnost

Nabízíme

  • zajímavé finanční ohodnocení
  • roční odměny
  • jazykové vzdělávání
  • čisté a moderní pracovní prostředí
  • práci ve stabilní mezinárodní společnosti


Místo výkonu práce: Plzeňský kraj

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno