Volné pracovní místo Administrátor nákupu automobilů

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro mého významného klienta, jedničku na trhu v oblasti operativního leasingu v současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrátor nákupu automobilů

Vhodný kandidát bude zodpovědný za objednání a dodání vozidel klientům na základě předem dohodnutých podmínek. Náplní práce bude příprava pro registraci vozidel, objednávání dodatečných výbav a jejich následná kompletní příprava na předání. V neposlední řadě budete komunikovat s obchodníky a dalšími členy týmu a vše administrativně zpracovávat. Jedná se o ryze back office pozici ve velmi příjemném prostředí mezinárodní společnosti, vhodná pro dynamické, aktivní a ambiciózní kandidáty.

Požadujeme

  • SŠ / VŠ výhodou
  • komunikativní znalost AJ
  • výborné organizační a komunikační dovednosti (schopnost dodržovat termíny, koordinovat, administrativa)
  • zodpovědnost, spolehlivost, výborný time management 
  • výbornou znalost MS Office (Excel a Outlook PODMÍNKOU)
  • dobrou orientaci v automobilovém průmyslu PODMÍNKOU
  • schopnost koordinace a práce v týmu

Nabízíme

  • prostředí dynamicky rostoucí společnosti
  • prostor pro vzdělávání
  • motivující finanční ohodnocení
  • zajímavé zaměstnanecké benefity
  • možnost kariérního růstu v týmu mladých profesionálů
  • nástup ihned!

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno