Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRÁTOR PRO MEZINÁRODNÍ OUTSOURCINGOVOU SPOLEČNOST

aktivní
Talents Technology

Kelly Services/Talents
Recruitment Specialist & HR Solutions Provider – The part of Kelly Services
pomáhá předním společnostem na trhu získat talentované specialisty a schopným jedincům najít zajímavé pracovní uplatnění.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Zajištění komunikace v rámci procesu pro zahraničního klienta v oblastech:
  • HR – řízení procesů v oblasti náboru
  • FINANCE – účetnictví, podklady pro účetnictví,fak­turace, controlling
  • CUSTOMER SERVICE – cílená snaha o spokojenost stávajících i budoucích klientů
  • spolupráce s externími dodavateli a klienty
  • tvorba a zajišťování jednotného průběhu operačních procesů
  • odpovědnost za zajištění zákaznické spokojenosti
  • dodržování přidělených plánů

Požadujeme

  • SŠ/VŠ /nejlépe ekon.směru/
  • dobrou znalost práce na PC – MS Office
  • dobrá znalost AJ+ dalších jazyků dle výběru (AJ+ NJ,ŠP,FR,IT,D­utch+Severské jazyky)
    Obecné požadavky:
  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
  • kreativita
  • samostatnost stejně jako schopnost týmové spolupráce
  • vysoké pracovní nasazení, flexibilita, spolehlivost
  • ochotu učit se, samostatnost, komunikativnost

Nabízíme

  • podpora absolventů, osobního i profesního růstu, podpora dalšího vzdělávání
  • zázemí přední a perspektivní nadnárodní společnosti
  • zajímavou práci v mladém kolektivu
  • pracovní poměr uzavřený na dobu neurčitou
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • možnost využívání programu zaměstnaneckých výhod
  • možnost nástupu dle dohody

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Specialista energetických aukcí
- energetická aukce = vysoutěžení nižších cen energií (plyn, elektřina, voda) pro domácnosti, firmy i obce - zjišťování potřeb zákazníků a následná nabídka - komunikace s klienty, administrativa
LP Market ČR Práce na ŽL
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
vyučená kuchařka
zástupce vedoucí kuchařky
Školní jídelna Vojtěšská Školní jídelna Vojtěšská, Praha 1 Plný úvazek
dnes
Obchodní zástupce - obchodní manager
Jste komunikativní a máte obchodní talent? Chcete se podílet na perspektivních a zajímavých projektech? Přidejte se k nám! Vyhledávání nových klientů u konkrétního projektu (cíl ...
BONUS CARD, spol. s r.o. Česká republika Plný úvazek, Práce na ŽL, Brig...
dnes
Pracovník ostrahy
•jedná se o zajímavou práci v příjemném prostředí a dobrém kolektivu •náplní práce je zajištění ostrahy a pochůzková činnost v rámci objektu •monitoring zákazníků, komunikace a sp ...
RAMBROK, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno