Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRÁTOR ZAKÁZEK (od 30.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Tachov
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Máte zkušenosti s koordinací zakázek či účetnictvím ve výrobní společnosti? Dokážete se domluvit v angličtině i němčině? Pracovali jste v systému SAP?



Pokud ano, pak hledáme právě Vás!



Rozvíjející se zahraniční výrobní společnost působící v oblasti automotive na Tachovsku hledá nového kolegu do svého týmu na pozici:



ADMINISTRÁTOR ZAKÁZEK * komunikace s odděleními uvnitř společnosti a se zákazníky
 

  • přijetí a následná koordinace zakázek napříč výrobou

  • udržování zákaznických vztahů

  • identifikace nepotvrzených dodávek a nesrovnalostí

  • dohled na dodržování termínů

  • reporting nadřízenému

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • komunikativní znalost AJ a NJ podmínkou – denní jednání se zákazníky

  • dobrá znalost práce na PC – MS Office, SAP

  • prozákaznický přístup

  • alespoň základy v oblasti účetnictví

  • * praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti výhodou

  • velmi dobré komunikační schopnosti, přesnost, pečlivost, odolnost vůči stresu

Nabízíme

  • práce v úspěšné a stabilní společnosti

  • týden dovolené navíc

  • příspěvek na dojíždění

  • zvýhodněné stravování

  • firemní akce

  • příspěvek na dovolenou

  • příspěvek na penzijní pojištění

  • moderní pracovní prostředí

  • mobilní telefon, notebook

  • možnost kariérního postupu

  • příspěvek na volnočasové aktivity



  • Místo výkonu práce: Tachovsko

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
OBCHODNÍ REFERENT S AJ – VHODNÉ PRO ABSOLVENTY (25.000 - 40.000,-...
Máte technické myšlení? Máte zkušenosti s tvorbou nabídek, kalkulací, ceníků? Hledáte nové uplatnění? Tak čtěte dále, hledáme totiž OBCHODNÍHO REFERENTA S AJ – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY * Odpovědnost za oblast evropského trhu ...
Advantage Consulting, s.r.o. Lovosice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno