Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ADMINISTRÁTOR ZMĚNOVÉHO ŘÍZENÍ (25.000 - 30.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha - východ
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

Jste absolventem vysoké školy ekonomického zaměření? Nebojíte se mluvit anglicky? A ovládáte MS Excel na výborné úrovni? Pak máme práci pro Vás?

Úspěšná strojírenská společnost přijme do svého týmu nového kolegu na pozici

ADMINISTRÁTOR ZMĚNOVÉHO ŘÍZENÍ * Administrativní podpora při zavádění nových produktů do výroby 

  • Posouzení dopadu na vnitřní strukturu společnosti
  • Sledování KPI ukazatelů – náklady/ziskovost
  • Zavádění změnového řízení – sledování termínů, nákladů, dopadů
  • Podpora rozvojových programů

Požadujeme

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Praxe ze strojírenského prostředí výhodou
  • Komunikativnost, schopnost řešit problémy
  • Zaměření na detail, pečlivost

Nabízíme

  • Zázemí stabilní výrobní společnosti
  • Možnost pro absolventy k budování kariéry
  • Jazykové školení
  • Zkrácená pracovní doba, dovolená navíc
  • Závodní stravování

  • Místo výkonu práce: Praha východ

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno