O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- obchodní podpora
- odborná příprava podkladů pro zpracování nabídek
- přímá spolupráce se senior account managerem
- přprava nabídek, kalkulací, reportů
- administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení
- příprava pojistných smluv, aktualizace údajů
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- min 2 roky praxe v administrativě
- nutná znalost oblasti POJIŠŤOVNICTVÍ
- pro-klientský přístup, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
- anglický jazyk na velmi dobré úrovni
- řidičský průkaz skupiny B výhodou
- výborné komunikační schopnosti
Nabízíme
- nástup co nejdříve
- zázemí známé a rostoucí společnosti
- pestrá náplň práce
- odpovídající finanční ohodnocení a zajímavý systém benefitů
- příjemné pracovní prostředí