Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Lokalita:
Pardubice

Volné pracovní místo Administrátorka skladu - Pardubice

aktivní
RECRUITER s.r.o.

JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.

Místo pracoviště
Pardubice
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Zajišťování administrativy při výdeji zboží ze skladu. Administrativa spojená s příjem zboží na sklad. Evidence nevrácených a poškozených komponentů. Prověřování a kontrola dokladů obchodních případů. Fakturace za nájem, montáže a dopravu. Vytváření a odesílání objednávek na dopravu a montáže. Příprava podkladů pro zpracování pokladny. Vedení pokladního deníku.Evidence pošty, provádění dokladových inventur.

Požadujeme

SŠ vzdělání (ekonomické zaměření), popř. strojní nebo stavební, možno i absolvent, praxe v oboru výhodou, znalost skladového hospodářství – výhodou, znalost práce na PC (MS Office- uživatelsky),ŘP skupiny B – výhodou, organizační schopnosti, komunikativnost, flexibilita.

Nabízíme

Zázemí stabilní společnosti, motivující finanční ohodnocení, možnost profesního růstu, 5 týdnů dovolené, stravenky, výuka AJ na pracovišti, odborná školení, příspěvek na penzijní a životní pojištění.

Jiná sdělení

Profil klienta:
Mezinárodní společnost působící ve stavebnictví od roku 1992. 


Místo práce: Pardubice


Termín nástupu: Ihned – dle dohody


V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova,práce 2-3hod. denně, Příjem 8-12...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd. - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobou ...
Jan Petrjánoš ČR, SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
WELLNESS PORADCE--VÝŽIVOVÝ KONZULTANT
Nabízíme vedlejší činnost. Práce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis. Vedlejší činnost při zaměstnání. Práce na 2-3 hod. denně. Vynikající finanční ohodnocení. Nabízíme práci klientského poradce/kyně. Vhodné na vedlejší činnost. 2 ...
Radka Lenka Urbánková CELÁ ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno