Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistant/ka NÁKUP, nadnárodní společnost - SPĚCHÁ!!!

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Pardubicko
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
dohodou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, výrobní společnost z automobilového průmyslu, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici do nákupního oddělení.

  • zodpovědnost za administrativní agendu
  • zadávání dat do PC
  • komunikace v angličtině/něm­čině
  • spolupráce s nákupčími


pozn.: jedná se o zástup za dlouhodobou nemoc, možnost další spolupráce k jednání

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • komunikativní znalost AJ nebo NJ
  • praxe z nákupu velkou VÝHODOU
  • pečlivost a flexibilita
  • velmi dobrá znalost práce na PC
  • aktivní přístup

Nabízíme

  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • uplatnění v mezinárodní společnosti
  • možnost dlouhodobější spolupráce
  • nástup IHNED

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Supply Chain asistent/ka
• komunikace se zákazníky a zajištění vyřízení objednávek • práce s Excel tabulkami • práce s programem Microsoft Word, SAP • vytváření reportů pro vedení společnosti • plánování výroby
JOBSYSTEM s.r.o. Přelouč Plný úvazek
týden
asistent/ka ekonomického oddělení
Místo výkonu práce: třída Míru 60, Pardubice. Pracovní doba 8:00 - 16:00 Pracovní náplň: zadávání faktur do systému, vystavování faktur, vedení pokladny, příprava podkladů pro účetní, administrativa, plnění úkolů/požadavků veden ...
SIMIX HR s.r.o. třída Míru 60, Pardubice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno