Volné pracovní místo ASISTENKA MANAŽERA (25.000 - 35.000 Kč)
Popis pracovní nabídky
Jste zodpovědná, dynamická osoba s výbornými organizačními schopnostmi? Chcete být součástí rostoucí české firmy? Pak jste pro nás vhodná kandidátka na pozici "Asistenka manažera"- kancelářská agenda, práce s fakturami, vyřizování pošty, archivace dokumentů
- péče o vozový park, řešení pojistných událostí, evidence, servis, leasing
- vedení pokladny
- komunikace s úřady, bankami a úřady veřejné správy
- podpora managementu
- každodenní udržování chodu kanceláře
Požadujeme
- SŠ nejlépe ekonomického směru
- praxe na obdobné pozici 2 roky
- znalost základů účetnictví
- znalost ERP systémů, MS office
- řidičský průkaz sk. B
- spolehlivost, samostatnost, pečlivost a dynamičnost
Nabízíme
- odpovídající platové ohodnocení
- práce na HPP
- příspěvek na stravování
- dny náhradního zdravotního volna
- práce v dynamické české společnosti
- místo výkonu práce: Brno