Volné pracovní místo  asistent / asistentka vedení společnosti

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání

O firmě

KB Recruitment Services je personálně poradenskou společností poskytující komplexní služby v oblasti lidských zdrojů. Náš tým tvoří zkušení konzultanti s mnohaletou praxí v oboru poskytující služby v oblasti náboru pracovníků na vyšší, střední a nižší administrativní pozice, řízení lidských zdrojů, marketingu, psychodiagnostických vyšetření, poradenství IT, outplacement.

Popis pracovní nabídky

Zahraniční společnost zabývající se dovozem a prodejem manipulační techniky a náhradních dílů hledá vhodného kandidáta / kandidátku na pozici asistent / asistentka vedení společnosti.


Náplň práce: odpovědnost za chod kanceláře ředitele společnosti, zajišťování komunikace s mateřskou firmou, obchodní korespondence a administrativní podpora nejvyššímu vedení, příprava cizojazyčných prezentací, zpracování zpráv pro management, překlady se zaměřením na obchodní terminologii. Účast na poradách vedení, zápisy z porad, organizace firemních akcí (školení, konference, veletrhy, sportovní a zaměstnanecké akce).

Práce na hlavní pracovní poměr.
Lokalita: Praha 10, dostupnost MHD
Nástup: ihned
Nástupní plat: 25 000 - 28 000 Kč, event. dohodou

Požadujeme

Požadavky: SŠ/Obchodní akademie/VŠ - i 1-2 roky před ukončením, praxe na obdobné pozici u mezinárodní firmy, zahraniční zkušenosti výhodou. Velmi dobrá znalost anglického jazyka na úrovni rodilého mluvčího (časté překlady, občasná tlumočení, méně denní komunikace), dobrá znalost němčiny výhodou. PC - výborně Excel, PowerPoint, Word, MS Outlook; Navision, SAP výhodou. ŘP - sk.B.Velmi dobré organizační a komunikativní schopnosti, pečlivost, rychlost, spolehlivost, časová flexibilita.Nadšení pro náročnou a zodpovědnou práci. Profesionální vystupování.
 Zpět