Volné pracovní místo  Asistent administrativy

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • zajištění fakturace, bankovního styku
  • plánování a sjednávání schůzek zahraničních obchodníků
  • spolupráce na zajištění logistiky
  • práce s databází kontaktů obchodníků
  • asistence při zpracování obchodních nabídek

Požadujeme

  • min. SŠ vzdělání
  • min. 1 rok praxe na obdobné pozici
  • anglický jazyk slovem i písmem min. B1+
  • velmi dobrá znalost programů MS Excel, Word, Outlook
  • schopnost řešit více úkolů najednou, samostatnost
  • ŘP sk. B, aktivní řídič

Nabízíme

  • práci na HPP
  • zajímavé platové ohodnocení v závislosti na schopnostech

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je distributor luxusního zboží vlastní značky zboží, působící na zahraničních trzích.

Místo práce: Liberec

Termín nástupu: možný ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost "odpovědět".

Platnost inzerátu končí 13. 8. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
 Zpět