Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/-ka do oddělení administrace fondů

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, společnost zabývající se investiční a finanční činností, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/-ka do oddělení administrace fondů.

Náplň práce:

  • práce s klientskými daty
  • zpracování smluv a příslušné dokumentace, zadání do systému
  • kontrola správnosti dokumentů podle předpisu
  • reporting
  • komunikace s klienty a finančními poradci
  • párování s platbami na účtu

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • znalost AJ výhodou
  • dobrou uživatelskou znalost práce na PC
  • pečlivost, přesnost, systematické myšlení
  • spolehlivost, zodpovědnost, pozitivní přístup

Nabízíme

  • atraktivní pracovní prostředí v centru Prahy
  • příjemný kolektiv
  • bankovní výhody (vedení účtu, úvěry, karty)
  • příspěvky na vzdělání, sport a kulturu, stravenky
  • zajímavé platové ohodnocení, dle zkušeností

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Bezpečnostní pracovník
Náplň práce je závislá od té dané pozice. Obsazujeme pozice: ostraha ambasády, ostraha výdejního skladu, ostraha nepotravinových obchodů, hotelový portýr, obsluha kamerového systém ...
I.B.S.A. - czech, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
SERVISNÍ SPECIALISTA vratové techniky HÖRMANN
Chcete pracovat v profesionálním, přátelském a stabilním týmu české rodinné firmy ALTOMA s dlouholetou tradicí v oblasti vratové techniky? Rozjeďte svoji kariéru na pozici servisní specialista.
ALTOMA spol. s r.o. Žirovnická 3124, Praha 10 Plný úvazek
dnes
Office and Bussines Manager
Hledáme do našeho týmu JK TOP Reality CZ s.r.o. schopného a komunikativního člověka, na pozici Office and Business Manager. Samostatné vedení kanceláře – administrativní činnost, ...
JK TOP Reality CZ s.r.o. Donská 275/9, 101 00 Praha 10 - Vrš... Práce na ŽL
dnes
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno