Volné pracovní místo ASISTENT/-KA PRÁVNÍHO ODDĚLENÍ

aktivní
People Consulting s.r.o.

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

People Consulting s.r.o.
hledá pro našeho klienta – výbornou společnost s českými kořeny – šikovnou osobnost na pozici

ASISTENT/-KA PRÁVNÍHO ODDĚLENÍ

Popis pozice / Náplň práce:
· Zajištění administrativní podpory právního oddělení
· Komunikace s úřady, příprava dokumentů na jednání, evidence a správa smluv
· Administrace kamerového systému, kontrola režijních faktur týkajících se maloobchodu
· Vyřizování kontrol státní správy, řešení a likvidace pojistných událostí
· Spolupráce s dalšími odděleními firmy

Požadujeme

· SŠ/VŠ (obor právo)
· Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici
· Spolehlivost, pečlivost, organizační schopnosti, samostatnost
· Uživatelská práce na PC, MS Excel pokročilá úroveň
· Komunikativnost a chuť se stále vzdělávat

Nabízíme

· Práce ve stabilní a prosperující české společnosti
· Zajímavá sleva na veškerý sortiment drogerie
· Možnost stravování v jídelně společnosti, příspěvek na stravování
· Přátelský a vstřícný kolektiv
· Místo výkonu práce: Praha východ – 10minut z Černého mostu

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti People Consulting, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Income Auditor - dlouhodobá brigáda
*Kontrola úzávěrky předchozího dne *Kontrola finančních výstupů – hotovost, platební karty, faktury *Zaúčtování do účetního systému *Archivace *Podpora finančního týmu *Práce ideál ...
ARTHURINVEST s.r.o. Praha 8 - Karlín Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno