Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/-ka vedení společnosti

aktivní
ONYX Company Printing, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 7 - Holešovice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

  • zajištění každodenního chodu a provozu kanceláře společnosti 
  • podpora činnosti ředitele společnosti a celého týmu 
  • sekretářské práce, koordinace veškerých administrativních procesů 
  • vedení účetní agendy – evidence faktur, vystavování faktur, vystavování pokladních dokladů, vyúčtování 

    drobných výdajů, kompletace dokladů pro účetárnu

  • zpracování přehledných databází, dohledávání a zpracování informací 
  • evidence a archivace smluv a dalších dokumentů, příprava podkladů pro nové smlouvy 
  • zpracování a evidence personální agendy
  • spolupráce na projektech ( výběrová řízení apod.)
  • evidence přijaté a odeslané pošty, vyřizování jednoduché korespondence 
  • marketingová podpora společnosti, organizace firemních akcí

Požadujeme

  • praxi na obdobné pozici min 3 roky
  • vynikající komunikační a organizační schopnosti
  • schopnost samostatného, přesného a zodpovědného zpracování svěřených úkolů, 
  • pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, ochotu, vstřícnost, 
  • odolnost vůči stresu, flexibilitu
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office, internet) 
  • základy účetnictví
  • bezúhonnost

Nabízíme

  • stabilní zázemí významné české společnosti
  • prostředí české, originální a dynamicky se rozvíjející společnosti 
  • rozmanitou, zajímavou, tvůrčí a motivující práci ¨

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTI***ASISTENTKY***ASSISTANTS
Ref. č.: 19-12-224631. Máme několik otevřených pozic pro ASISTENTY/ASISTENTKY/ASSISTANTS v prostředí mezinárodních společností.<br/> <br/>Hledáme někoho, kdo bude pravou rukou a bude poskytovat podporu různým týmům v různých odvět ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno