Volné pracovní místo  Asistent/ ka zahraničního vedení a marketingového týmu

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 19-12-230750. Pro mezinárodní společnost působící v oblasti investičního bankovnictví hledáme zkušenou asistentku/ asistenta pro vedení společnosti a zároveň podporu marketingové oddělení.<br/>
<br/>Pokud již máte zkušenosti z pozice, kde jste byl/ a "pravou rukou" MANAGEMENTU, komunikace v angličtině je pro Vás naprosto přirozenou a rádi byste pracovali v moderním prostředí v samém centru Prahy, neváhejte nám zaslat svůj životopis jak v českém, tak anglickém jazyce.<br/>
<br/>Vaší náplní práce bude:<br/>
<ul>
<li> podpora zahraničního vedení společnosti (komunikace v AJ na denní bázi)</li>
<li> plánování a organizace schůzek </li>
<li> zajišťování služebních cest, letenek, ubytování</li>
<li> komunikace s kolegy v zahraničí</li>
<li> příprava prezentací</li>
<li> příprava podkladů a zpracovávaní zápisů z porad </li>
<li> komunikace napříč společností a zajištění toku informací </li>
<li> běžná administrativa (korespondence, e- maily, telefony)</li>
<li> spolupráce s účetním oddělením</li>
<li> organizace firemních akcí</li>
<li> občasné pochůzky</li>
</ul>
<br/>Lokalita: Praha centrum<br/>Pracovní doba cca: 8:30- 17:30

Požadujeme

<ul>
<li> min. SŠ vzdělání</li>
<li> výborná znalost AJ (přímý nadřízený cizinec)</li>
<li> min.1 rok zkušeností na obdobné pozici v mezinárodní společnosti</li>
<li> flexibilita</li>
<li> MS Office, Outlook</li>
<li> pečlivost, zaměření na detail</li>
<li> profesionální vystupování</li>
<li> schopnost efektivní práce a určování si priorit</li>
<li> proklientské zaměření</li>
<li> odolnost vůči stresu</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 týdnů dovolené</li>
<li> sick days</li>
<li> příspěvek na sportování</li>
<li> mobilní telefon (Blackberry) </li>
<li> příspěvek na penzijní připojištění</li>
<li> zázemí stabilní mezinárodní společnosti</li>
<li> moderní a příjemné prostředí</li>
</ul>
 Zpět