Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Pojišťovnictví, Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Beroun, Rakovník
Může se Vám hodit:
Asistentka Beroun, Asistentka Rakovník

Volné pracovní místo ASISTENT V ODDĚLENÍ POJIŠTĚNÍ S AJ

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Podpora v oblasti prodeje pojištění klientům (např. pojištění majetku společnosti, přerušení provozu, výstavby, kreditní pojištění, atd.)
  • Představení a propagace výše zmíněných produktů
  • Komunikace s pojišťovací společností
  • Podpora v oblasti řešení škod
  • Administrativa spojená s výše zmíněnými aktivitami
  • Monitorování a supervize pojišťovacích služeb poskytovaných klientům.
  • Služební cesty do zahraniční cca 1× měsíčně


Pro našeho významného klienta, mezinárodní renomovanou společnost, sídlící na Praze 5, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici:

ASISTENT/KA V ODDĚLENÍ POJIŠTĚNÍ S AJ (PRAHA)

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického směru, ideálně v oblasti pojišťovnictví).
  • Velmi dobrá znalost AJ.
  • Praxe v oblasti prodeje pojištění min. 2 roky.
  • Osvědčení (odborná způsobilost pojišťovacího zprostředkovatele)
  • Pracovní zkušenost a znalost japonského firemního prostředí vítána.
  • Znalost MS Office (Excel, Word, Power Point aj.).
  • Vynikající prezentační, vyjednávací a organizační schopnosti.
  • Komunikativní a přátelská osobnost.
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • Zázemí mezinárodní společnosti
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Firemní benefity
  • Práci v mladém přátelském kolektivu

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Customer service
- Zpracování zákaznických objednávek - Denní komunikace se zákazníkem - Údržba zákaznických dat - Kooperace s plánováním výroby - Správa zákaznických portálů
ADECCO spol.s r.o. Žebrák Plný úvazek
týden
Receptionist with ENGLISH (#7989196)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of OFFICE MANAGER/EXECUTIVE ASSISTANT Would you like to to be part of a start up company? then People Consulting s.r.o. is seeking right for YOU. Main T ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno