Popis pracovní nabídky
- organizace a evidence korespondence
- archivace smluv
- práce s datovou schránkou
- komunikace s účetním oddělením
- organizace porad (zápisy), obchodních schůzek
- příprava podkladů pro jednání
- zajišťování kancelářských potřeb, catering (porady, návštěvy)
- vedení pokladny
- rezervace ubytování, letenek
- starost o vozový park v UL (spolupráce se servisem, organizace přezutí pneu, STK atp.)
- různé operativní úkoly
Požadujeme
Hledáme ekonomicky zaměřené středoškoláky. Abychom Tě mohli zařadit do tohoto výběrového řízení, potřebujeme od Tebe abys splnil/splnila následující požadavky. Je nutné, aby ses uměl/a domluvit plynule anglicky, nebo německy. Bezpodmínečně nutná je praxe v administrativě a umět pracovat s počítačem - MS Office jsou podmínkou a další znalost programů uvítáme. Třetí nezbytný bod, abychom Tě do výběrového řízení mohli zařadit je abys byl/a aktivním řidičem (sk. B).Nabízíme
Jako odměna za dobře odvedenou práci Tě čeká:- plat 17 000 - 20 000 Kč
- týden dovolené navíc, která Tě určitě potěší
- Dál se můžeš těšit na: možnost využívat k soukromým účelům služební telefon; stravenky; jazykové kurzy v rámci pracovní doby, které Ti bude platit zaměstnavatel.
- Kromě stabilního platu Ti zaměstnavatel poskytne příspěvek na penzijní připojištění a v závislosti na hospodaření společnosti budeš dostávat 13. plat.