Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka – administrativa

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 3
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • recepce, kuchyňka
  • administrace realitního programu a inzertních serverů
  • evidence faktur, došlé a odeslané pošty
  • tvorba podkladů pro jednání
  • zjišťování a vyhledávání informací
  • asistence jednatelům společnosti, vedoucí kanceláře a makléřům
  • evidence poptávek a jejich aktualizace
  • participace na svěřených projektech
  • zajišťování podkladů na KN
  • administrativní činnost dle zadání jednatelů a vedoucí kanceláře

Požadujeme

  • velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
  • schopnost stanovit si priority při plnění více úkolů najednou, ochota vysokého pracovního nasazení
  • příjemné vystupování, časová flexibilita, pečlivost, samostatnost, loajalita
  • minimálně SŠ vzdělání, výhodou stavební průmyslová škola
  • výborná znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook, Internet, e-mail)
  • výhodou zkušenosti v obchodě či ve stavebnictví
  • znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
  • nekuřák

Nabízíme

  • práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou, se zkušební dobou 3 měsíce 
  • místo výkonu práce na Praze 3 v blízkosti nám. Jiřího z Poděbrad
  • odpovídající fixní plat – nástupní plat 17.000,– Kč

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je mladá dynamická firma Defire, spol. s r.o., která poskytuje klientům komplexní realitní servis, finanční a úvěrové poradenství.

Místo práce: Praha 3

Termín nástupu: 15. 11. 2015

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, použijte volbu „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 6. 11. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno