O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- administrativa: pošta, kopírování, pečlivé zakládání firemních dokumentů, tvorba korespondence a objednávek
- zabezpečení a řízení určitých částí provozu: organizace úklidu společnosti, zajišťování občerstvení, zajišťování obsluhy kuchyňky, nákup a evidence kancelářských potřeb, nákup a evidence pracovních pomůcek a oblečení, ostatní nákupy dle potřeby, zajišťování servisů firemních vozidel
Požadujeme
- středoškolské vzdělání
- praxe minimálně 1 rok zejména s administrativou a korespondencí
- schopnost samostatného řešení problémů
- organizační a komunikační schopnosti
- aktivní přístup a ochota práce v týmu
- časová flexibilita
- dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, další výhodou)
- schopnost práce v dynamickém prostředí
- řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme
- dobré platové ohodnocení
- pracovní doba (7-15:30, někdy možné přesčasy)
- nástup možný ihned
- příjemný pracovní kolektiv
- zázemí stabilní společnosti
- místo práce: Hradec Králové