O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
asistence managementu (např. tlumočení)- organizace firemních akcí
- zajišťování běžné administrativní agendy
- vyřizování a přepojování telefonů
- zajištění služebních cest (letenky, ubytování)
- vyřizování pošty
- objednávání kurýrních služeb
- objednávání kancelářských potřeb
- starost o firemní automobily
- administrativní podpora ve firmě
Požadujeme
min. středoškolské vzdělání- aktivní (výborná) znalost AJ slovem i písmem, výhodou znalost i NJ
- uživatelská znalost PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
- dobré komunikační schopnosti
- reprezentativní a profesionální vystupování
- organizační schopnosti
- samostatnost, flexibilita, spolehlivost
- řidičský průkaz B
- minimálně 2 roky praxe jako recepční v zahraniční společnosti
Nabízíme
různorodou a zajímavou práci- perspektivní zaměstnání ve stabilní zahraniční společnosti
- zaměstnanecké výhody
- práci na hlavní pracovní poměr
- možnost profesního rozvoje
- smlouvu na dobu určitou