Volné pracovní místo ASISTENT/KA ADMINISTRATIVY S NĚMČINOU (24.000 - 28.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Jsi absolvent/ka a rád/a bys ve své práci využíval/a němčinu? Zajímá tě oblast účetnictví a práce v mladém a přátelském kolektivu? Tak nám pošli svůj životopis a nastartuj svou kariéru v mezinárodní společnosti v Praze na pozici:



„ASISTENT/KA ADMINISTRATIVY S NĚMČINOU“






* Práce v systému SAP
 

  • Aktualizace a kontrola dat

  • Účetní administrativa

  • Komunikace se zahraničními klienty v němčině (telefonicky/e­mailem)

  • Komunikace s dalšími odděleními v rámci společnosti

Požadujeme

  • Znalost němčiny na pokročilé úrovni

  • SŠ/VŠ vzdělání

  • Dobrou znalost MS Office

  • Komunikativnost a týmového ducha

  • Pečlivost

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené

  • dny volna navíc

  • stravenky

  • flexibilní pracovní doba

  • home office

  • jazykové kurzy a další vzdělávání



  • Místo výkonu práce: Praha

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno