Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka administrativy

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha 4 - Podolí
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Kompletní kancelářská práce, tj. fakturace.
  • Komunikace se zákazníky.
  • Řešení objednávek v programech Money S3, EDI, Amazon Vendor Systém. 
  • Zajištění dopravy.
  • Intrastat a Ekokom hlášení, apod.

Požadujeme

  • Aktivně AJ slovem i písmem.
  • Samostatnost a pečlivost při práci.
  • Znalost administrativních prací vč. Korespondence.
  • Uživatelskou znalost PC (Word, Excel, MS Outlook, PowerPoint). 
  • Minimálně 2 roky práce v administrativě.
  • SŠ s maturitou.

Nabízíme

  • HPP 8hod na dobu neurčitou.
  • Odbornou práci s komunikací do zahraničí.
  • Snadná dostupnost MHD.
  • Příjemné a klidné pracovní prostředí.
  • Možnost odměn a vzdělávacích kurzů i školení, odborný růst, slevy na produkty.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost INDIANA s.r.o., výrobce a distributor sušeného masa JERKY.

Místo práce: Praha 4 – Podolí

Termín nástupu: 1. 6. 2016

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 9. 4. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ACCOUNTANT with SPANISH or FRENCH (#8036350)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Accountant! Would you like to to be part of a start up company? Do you speak SPANISH or FRENCH? then People Consulting s.r.o. is seeking right for YOU, ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno