Popis pracovní nabídky
Zakládání a správa rezervací, vyřizování telefonických dotazů klientů, zpracování emailůPožadujeme
Komunikační dovednosti (slovem i písmem), znalost práce na PC, spolehlivostNabízíme
Mzda 120 - 140 Kč/hod.Odpolední či víkendová telefonická a emailová podpora pro klienty cca 10 dní měsíčně za příplatek (není nutné být v kanceláři).
Práce z domova
Nabízíme možnost částečně pracovat z domova.Jiná sdělení
Vzhledem k dojíždění do kanceláře v Dubanech nedaleko Pardubic nutná doprava vlastním automobilem.Máte zájem o nabídku Asistentka/Asistent rezervačního oddělení?
Vaše odpověď přijde správné osobě:
Milan Valášek z AEZZ a.s.
Aktivní inzerát, stále vás hledají.
Nebo potřebujete odpovědět z počítače? Nechte si poslat tuto nabídku na váš e-mail
Podobné nabídky
Zařazeno v oborech:
Může se Vám hodit: