Volné pracovní místo ASISTENTKA BACK OFFICE + ASISTENTKA EXPORTU

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Slavkov u Brna
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Našim klientem je významná rakouská výrobní společnost, která se specializuje na výrobu dámské hygieny, kosmetiku a přípravky první pomoci.
Pro výrobní firmu v ČR hledáme nové kolegyně na dané pozice.

Požadujeme

1/ ASISTENTKA BACK OFFICE
Požadujeme:

  • velmi dobrou znalost NJ – denní komunikace s rakouským nadřízeným, stáž ve Vídni + komunikace s rakouskými zákazníky
  • k tomu navíc znalost AJ – vítána
  • SŠ/VOŠ obchodního směru
  • praxi v administrativě či na podobné pozici podmínkou
  • orientace na zákazníka
  • ŘP sk. B – zkušenosti


Náplň práce:

  • Asistentka pojede na 6 měsíců do Vídně na zaškolení, kde bude pracovat pod rakouským ředitelem, poskytovat mu administrativní support, jednat s rakouskými zákazníky. 
  • Jedná se o obchodní administrativu, spolupracuje s logistikou, vytváří cenové nabídky, hlídá dodací termíny, zpracovává statistiky, reportingy, má na starosti podporu týmu prodejců, spolupracuje s reklamním oddělením. 
  • Poté se středisko bude stěhovat do ČR, kde bude vykonávat tutéž práci.
  • Prvního půl roku je tedy místo výkonu (po-pá) ve Vídni – ubytování zajištěno.


2/ASISTENTKA EXPORTU
Požadavky:

  • výborná znalost AJ – denní komunikace se zahraničím (+ k tomu znalost NJ je vítána)
  • praxe v oddělení exportu
  • SŠ/VOŠ vzdělání obchodního směru
  • nadprůměrné pracovní nasazení


Popis práce:

  • starost o zahraniční zákazníky ( převážně z Evropy a Balkánu)
  • vyhledávání nových odběratelů – informování a prezentace produktů – mailem
  • dojednání schůzek u zahraničních klientů pro ředitele exportu 
  • provádění produktových školení zákazníků
  • tvorba cenových kalkulací
  • vystavování nabídek, analýzy trhu…

Nabízíme

  • trvalé zaměstnání ve firmě se zahraniční účastí a s výhradním postavením na trhu
  • motivující mzdu a bohatý systém zaměstnaneckých benefitů

Jiná sdělení

Pracoviště: SLAVKOV U BRNA
Nástup: IHNED

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
ASISTENTKA OBCHODNÍKŮM A VEDENÍ SPOLEČNOSTI (17.000 - 21.000,- Kč...
Baví Vás komunikace se zákazníky? Hovoříte anglicky nebo italsky a rádi byste svou znalost využívali dennodenně? Hledáte stabilní zaměstnání? Pak je tato pozice určena právě Vám! Společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku na ...
dnes
Asistentka jednatele společnosti
Administrativní agenda, fakturace (vydané i přijaté faktury, pokladna), příprava plateb, podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro účetní, personalistika, správa webových stránek firmy, kompletace a odesílání cenových nabídek, obsl ...
JOBSYSTEM s.r.o. JIhomoravský kraj Plný úvazek
týden
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ (19.000 - 21.000,- Kč)
Hledáte práci v oblasti administrativy? Chcete pracovat v nových moderních kancelářích? Hovoříte anglicky nebo italsky? Pak jste právě ta/ten, kterého hledáme! Společnost působící v oblasti dřevozpracujícího průmyslu právě hle ...
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno