Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Obchod, nákup, prodej
Pozice:
Obchodní asistent
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Obchodní asistent Praha-centrum

Volné pracovní místo ASISTENTKA COUNTRY MANAGERA - ref. č. 354b

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta, společnost zabývající se průzkumem trhu, poradenskou činností v oblasti farmaceutických výrobků, reklamní činností hledáme vhodnou uchazečku na pozici – Asistentka Country Managera

Náplň práce:

  • Obchodní čínnosti (komunikace s distributory léčiv, kontrola a evidence objednávek, vyřizování reklamací, kontrola zahraničních faktur)
  • Cenové kompenzace (kontrola, evidence, příprava k proplacení, zodpovědnost za správnost)
  • Cestovní náklady (kontrola, evidence, kopírování, příprava k proplacení)
  • Výpočet stravného (tuzemské, zahraniční, aktualizace podle zákona)
  • Příprava podkladů pro účetní (naturální požitky)
  • E-learning (příprava e-learninkového školení)
  • Řízení chodu kanceláře (objednávání kancelářských potřeb, zařizování oprav, nákup a evidence výdeje stravenek, atd.)
  • Evidence regionálních budgetů (aktualizace, distribuce)
  • Kontaktní osoba pro jednání s telefonním operátorem (nákup telefonů, vyřizování reklamací, nastavování služeb podle požadavků zaměstnanců)
  • QA koordinátor (evidence, aktualizace, distribuce vnitrofiremních směrnic, aplikace vnitrofiremních směrnic do e-learninkového vzdělávání)
  • Vykonávání úkolů podle potřeby přímého nadřízeného (aktualizace cen v tabulkách, aktualizace ceníků pro distributora a obchodní zástupce, atd.)
  • Účast na interních a externích projektech



Termín nástupu: únor 2012
Místo výkonu práce: Praha
Platové rozpětí: Kč 27 000 až Kč 35 000 (dle zkušeností)
Druh pracovního poměru: hlavní pracovní poměr (na dobu určitou, po roce na dobu neurčitou)
Pracovní doba: pevná pracovní doba

Pozn.: zaměstnanec nepracuje pod přímým dohledem (tj. vykonává úkoly samostatně v rámci své zodpovědnosti)

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání ekonomického směru
  • Praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • Znalost problematiky cestovních nahrad (výpočet stravného – tuzemské, zahraniční, aktualizace podle zákona)
  • Prodejní dovednosti
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka (slovem, písmem, aktivně, komunikativně –důležitá podmínka, denní kontakt s angličtinou)
  • Znalost práce na PC (zejména vynikající znalost Excel)
  • Všeobecný přehled, preciznost, pečlivost, spolehlivost, vysoký smysl pro zodpovědnost, samostatnost, iniciativa
  • Výborné komunikační dovednosti, reprezentativní a příjemné vystupování, umění jednat s lidmi, loajalita, schopnost práce pod tlakem, odolnost vůči stresu
  • Komplexní myšlení, proaktivní jednání

Nabízíme

  • Zajímavé platové ohodnocení
  • Notebook
  • Práci v silné a stabilní nadnárodní společnosti
  • Jazykové vzdělávání a další vzdělávání
  • Týden dovolené navíc (nad rámec zákona), stravenky, sick-days, penzijní připojištění, životní pojištění

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný životopis s aktuální fotografií. Jestliže Vás v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.-wellness ...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd.) - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobo ...
Lucie Kročková ČR a SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova,práce 2-3hod. denně, Příjem 8-12...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd.) - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobo ...
Martina Gajdůšková ČR a SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
Přivýdělek k vašemu zaměstnání-za 2-3 hod.práce denně 8-12tis/měs
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd.) - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobo ...
Jiří Mít ČR a SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
Přivýdělek k vašemu zaměstnání-za 2-3 hod.práce denně 8-12tis/měs
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd.) - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobo ...
Roman Gašparín ČR a SR Brigády
týden
Vedlejší příjem z domova při zaměstnání. 8 - 12 tis./měs.
- maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Mgr. Ilona Výtisková ČR, SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova,práce 2-3hod. denně, Příjem 8-12...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd. - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobou ...
Jan Petrjánoš ČR, SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno