Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka (Data Entry) se znalostí komunikativního IJ a AJ

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Zadávání dat do databáze
  • Tvorba statistik, analýz, reportů
  • Související administrativní práce
  • Spolupráce v rámci týmu


Pro mezinárodní významnou společnost poskytující služby pro své klienty v oblasti outsourcingu služeb hledáme pracovníky, kteří se budou podílet na speciálním projektu (administrativní práce s využitím znalosti cizích jazyků). Jedná se o projekt (pracovní smlouvu) na dobu určitou (nástup 1.9.2011 do
31.3.2012).

Práce je vykonávána na hlavní pracovní poměr (pracovní doba 8.30 – 17.30 hod).

Požadujeme

  • NÁSTUP 1. září 2011
  • KOMUNIKATIVNÍ znalost ITALSKÉHO JAZYKA (komunikace s italsky hovořící klientelou) a ANGLICKÉHO JAZYKA (komunikace v AJ s kolegy, využití psané AJ) 
  • Velmi dobrou znalost práce na PC (EXCEL PODMÍNKOU)
  • Min. SŠ vzdělání (výhodou ekonomický směr)
  • Čistý trestní rejstřík (výpis bude požadován při podpisu smlouvy)
  • Vítáme předchozí zkušenosti v administrativě – není podmínkou

Nabízíme

  • Denně využití cizích jazyků (IJ a AJ)
  • Zajímavou pracovní zkušenost
  • Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
  • Příjemné moderní pracovní prostředí
  • Pracovní smlouva na dobu určitou
  • Odpovídající platové ohodnocení (mzda ve výši 16 000 Kč/měsíc + 2000Kč/bonus za měsíc plus příspěvky na stravné)

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VÝKONNÝ ASISTENT/KA S ANGLIČTINOU (25.000 - 30.000,- Kč)
Jste iniciativní a dokážete převzít zodpovědnost? Máte ekonomické nebo technické vzdělání? Chcete se výrazně podílet na chodu stabilní společnosti a poskytovat podporu statutární ředitelce? Pak je tato pozice právě pro Vás! Výro ...
Advantage Consulting, s.r.o. Jihomoravský kraj Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno