Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistent/ka (Data Entry) se znalostí komunikativního IJ a AJ

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Zadávání dat do databáze
  • Tvorba statistik, analýz, reportů
  • Související administrativní práce
  • Spolupráce v rámci týmu


Pro mezinárodní významnou společnost poskytující služby pro své klienty v oblasti outsourcingu služeb hledáme pracovníky, kteří se budou podílet na speciálním projektu (administrativní práce s využitím znalosti cizích jazyků). Jedná se o projekt (pracovní smlouvu) na dobu určitou (nástup 1.9.2011 do
31.3.2012).

Práce je vykonávána na hlavní pracovní poměr (pracovní doba 8.30 – 17.30 hod).

Požadujeme

  • NÁSTUP 1. září 2011
  • KOMUNIKATIVNÍ znalost ITALSKÉHO JAZYKA (komunikace s italsky hovořící klientelou) a ANGLICKÉHO JAZYKA (komunikace v AJ s kolegy, využití psané AJ) 
  • Velmi dobrou znalost práce na PC (EXCEL PODMÍNKOU)
  • Min. SŠ vzdělání (výhodou ekonomický směr)
  • Čistý trestní rejstřík (výpis bude požadován při podpisu smlouvy)
  • Vítáme předchozí zkušenosti v administrativě – není podmínkou

Nabízíme

  • Denně využití cizích jazyků (IJ a AJ)
  • Zajímavou pracovní zkušenost
  • Možnost naučit se novým věcem, získat zkušenosti z mezinárodního pracovního prostředí
  • Příjemné moderní pracovní prostředí
  • Pracovní smlouva na dobu určitou
  • Odpovídající platové ohodnocení (mzda ve výši 16 000 Kč/měsíc + 2000Kč/bonus za měsíc plus příspěvky na stravné)

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Sjednávání schůzek pro obchodní zástupce - Brno a ...
• sjednávání schůzek pro obchodní manažery • organizace pracovního dne manažera • administrativa
AMAX, s.r.o. Orlí 17 - Brno, Národní Třída 18a -... Plný úvazek, Zkrácený úvazek
aktivní
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno