Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa, Právní služby
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-centrum

Volné pracovní místo ASISTENT/KA DO PRÁVNICKÉ KANCELÁŘE (nástup leden/únor 2014)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • kompletní zajištění chodu kanceláře
  • asistentská podpora (4 právníci)
  • zpracování příslušné administrativní agendy
  • evidence, archivace a formátování dokumentů
  • příprava prezentací a materiálů pro jednání
  • evidence a zpracování pošty
  • zajišťování obchodních a služebních cest
  • jednání s obchodními partnery
  • aktivní komunikace s příslušnými úřady, organizacemi


Pro našeho významného klienta, mezinárodní právnickou společnost sídlící v centru Prahy, hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici

ASISTENT/KA DO PRÁVNICKÉ KANCELÁŘE (nástup leden / únor 2014)

Požadujeme

  • min. SŠ
  • aktivní znalost AJ na pokročilé úrovni (aktivní využití)
  • znalost marketingu
  • MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
  • psaní na počítači všemi deseti
  • schopnost psát podle diktafonu – není podmínkou
  • profesionální vystupování a jednání
  • flexibilita
  • praxe na stejné pozici velkou výhodou

Nabízíme

  • nástup: leden / únor 2014
  • zázemí silné, mezinárodní společnosti
  • finanční ohodnocení dle předchozí praxe
  • příjemné prostředí, kolektiv

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
TEAM ASSISTANT+ HR
Ref. č.: 19-12-223153. Máte zájem o HR?<br/>Máte již nějaké zkušenosti v tomto oboru? <br/>Nebo nemáte, ale dokážete projevit zájem a nadšení?<br/>Pak tady mám příležitost přímo pro Vás!!<br/> <br/>Můj klient dá šanci kandidátce n ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ASISTENT/KA
Ref. č.: 19-12-223164. Pro našeho klienta s pěknou firemní kulturou, hezkým zázemím a propracovanou péčí o zaměstnance - hledáme ZKUŠENÉ ASISTENTY/KY.<br/> <br/>ZAMĚSTNAVATEL: Hledáme někoho loajálního, kdo tady bude rád pracovat ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno