Volné pracovní místo ASISTENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ (DLOUHODOBÝ 1/2 ÚVAZEK)

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Pro našeho velmi významného klienta, velkou významnou mezinárodní společnost, hledáme exkluzivně na poloviční úvazek (4 hodiny denně) finančního/ní asistenta/tku, který/á bude úzce spolupracovat se zahraniční centrálou v Maďarsku a podporovat finanční a účetní oddělení. Hledáte-li stabilní dlouhodobou, zajímavou práci na částečný úvazek s denním využíváním anglického jazyka, dejte mi o sobě vědět ještě dnes!

ASISTENTKA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ (DLOUHODOBÝ 1/2 ÚVAZEK)
 

  • Poskytování administrativní podpory managementu společnosti 
  • Zajišťování komlexní finančně-administrativní podpory, mj. Údržby a starosti o archivaci dokumentů – přeposílání a skenování dokumentů 
  • Zpracování přijatých faktur a související dokumentace
  • Sběr a správa výkazů výdajů
  • Komunikace a kontrola průběhu řízení s českými úřady 
  • Administrativní úkony související se mzdovou agendou (zpracování docházek, skenování apod.)
  • Pravidelný reporting nadřízeným v Maďarsku
  • Zajištění plynulého předávání informací mezi maďarskou a pražskou kanceláří

Požadujeme

  • Min. Sš vzdělání (ideálně obchodního, admin. či finančního směru) 
  • Alespoň 2 roky pracovních zkušeností na pozici finanční, obchodní asistentky či obdobné 
  • Komunikativní znalost anglického jazyka nutností (každodenní komunikace se zahraniční centrálou, zejména v písemné podobě) 
  • Alespoň základní znalost maďarského jazyka výhodou (nikoliv podmínkou)
  • Uživatelská znalost programů excel, word a outlook 
  • Multitasking
  • Týmový duch a schopnost pracovat v týmu
  • Proaktivní přístup k práci

Nabízíme

  • Dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek (4 hodiny denně)
  • Pracovní dobu v dopoledních hodinách 9:00–13:00 nebo 10:00–14:00 od pondělí do pátku
  • Zajímavou různorodou práci pro významnou mezinárodní společnost působící v lukrativním odvětví
  • Aktivní využívání anglického jazyka na denní bázi
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Možnost nástupu dle domluvy

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete mi svůj životopis v české a anglické verzi, nebo odpovědí na tento inzerát.

Pokud Vás nebudu do 3 týdnů od zaslání životopisu kontaktovat, berte to prosím tak, že byla dána přednost jiným kandidátům, kteří lépe vyhovují daným požadavkům a očekáváním společnosti. Předem děkuji za pochopení.

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
včera
Income Auditor - dlouhodobá brigáda
*Kontrola úzávěrky předchozího dne *Kontrola finančních výstupů – hotovost, platební karty, faktury *Zaúčtování do účetního systému *Archivace *Podpora finančního týmu *Práce ideál ...
ARTHURINVEST s.r.o. Praha 8 - Karlín Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno