Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha 1
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha 1

Volné pracovní místo ASISTENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ - FAKTURANTKA

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 1
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
dohodou

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 19–12–217403. Baví Vás čísla a finance? Umíte pracovat s EXCELEM a hovoříte ANGLICKY? Líbilo by se Vám pracovat v prostředí moderní mezinárodní kanceláře na Praze 1? Pak se nám přihlašte na pozici ASISTENTA/KY finančního týmu.


Hlavní náplň práce:
  • vystavování a příjem faktur, kontrola správnosti údajů
  • aktivní komunikace s klienty (převážně telefonicky a emailem)
  • aktualizace záznamů v interní databázi
  • kontrola plateb
  • upomínání, řešení problematických případů
  • zajišťování ad-hoc požadavků


Zaujala-li Vás tato pozice, neváhejte nám zaslat Váš životopis!


Smlouva na jeden rok s následným prodloužením na dobu neurčitou.

Požadujeme

  • 1 rok praxe na obdobné pozici (např. AP/AR administrátor) je preferencí
  • zkušenost z velké mezinárodní společnosti vítáme
  • výborná znalost AJ – veškerá komunikace probíhá v anglickém jazyce
  • znalost německého jazyka výhodou
  • pokročilá schopnost práce v MS Excel je klíčová – tvorba reportů, práce s daty

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • týmové akce a teambuildingy

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent/ka s FRANCOUZŠTINOU
Ref. č.: 19-12-224798. Mluvíte plynně francouzsky a anglicky a chcete cizí jazyky denně využívat při své práci?<br/>Máte zkušenost z asistentské pozice a administrativa Vás baví?<br/>Rád/a byste v rámci své práce vycestoval/a do ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Administrativní pracovnice
Technickoadministrativní práce v rámci taxi dispečinku.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno