Volné pracovní místo ASISTENT/KA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ S NJ - NÁSTUP DOHODOU!

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • účtování a kontrola faktur
  • párování dodavatelských faktur s objednávkami
  • komunikace s dodavateli a řešení jejich případných požadavků
  • komunikace s klienty ze zahraničí
  • příprava plateb
  • reporting
  • řešení ad hoc úkolů


POZICE JE VHODNÁ I PRO ABSOLVENTY VŠ !!!

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • pokročilá znalost NJ (min. úroveň B2)
  • znalost AJ pouze výhodou
  • min. 1 rok zkušeností v oblasti administrativy, customer care, financích apod.
  • ochota učit se novému, zodpovědnost, loajalita, dobré komunikační schopnosti
  • pokročilá znalost MS Office
  • pozice je vhodná i pro absolventy VŠ

Nabízíme

  • zázemí úspěšné mezinárodní společnosti
  • přátelské pracovní prostředí
  • odpovídající platové ohodnocení
  • kariérní rozvoj
  • benefity – flexibilní pracovní doba, home office, sick days, 13. plat atd.
  • nástup dle dohody


V případě zájmu prosím o zaslání CV v českém a německém jazyce.

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
PA/Office Manager to the CEO of global Prague based startup
Reporting to the CEO, his personal assistant will play a key role in helping him in his day-to-day activities run smoothly and perform administrative work related to professional and ad hoc personal topics. You will ensure a good ...
Tastiera, a.s. Praha 1 Plný úvazek, Práce na ŽL
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Start-up Finance Assistant - up to 33 000 CZK
Ref. č.: 20-28-232032. Seeking a job in the ACCOUNTING / FINANCE field? Do you speak ENGLISH and GERMAN?<br/> <br/>We present an opportunity to join an international team, kick off your career and become a part of the accounting / ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Customer Service Agent with GERMAN (#8398190)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT with GERMAN. Would you like to to be part of a start up company? Do you speak GERMAN? then People Consulting s.r.o. is seeking ri ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno