Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Brno-město
Může se Vám hodit:
Asistentka Brno-město

Volné pracovní místo ASISTENTKA FINANČNÍHO ŘEDITELE - ref. č. S 308

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta hledáme profesionální zkušenou osobní asistentku schopnou poskytnout kvalitní servis top manažerovi. Očekáváme vysokou kvalitu, nasazení a profesionalitu.

Pracovní úkoly na této pozici budou:
administrativní a asistentské úkony pro finančního ředitele regionu CEE
podpora činnosti dalších manažerů, včetně japonského managementu
komplexní zajištění zahraničních služebních cest (letenky, hotely, itinerář, program)
organizace meetingu (převážně v zahraničí) a výjezdních akcí v různých zemích – dohled nad přípravou a realizací i přímo na místě
případné překlady a tlumočení

Pracoviště: Brno

Požadujeme

min. 3 roky praxe na pozici asistentky generálního/top manažera
upřednostněny budou kandidátky s praxí na pozici asistentky manažera jiné národnosti (nejlépe korejská/japonská)
plynulá znalost AJ slovem i písmem
vzdělání na úrovni DiS. nebo Bc. – preferujeme směry ekonomicko-obchodní
praxe v organizování větších firemních akcí
pokročilá znalost balíku MS Office (kontingenční tabulky, profesionální PP prezentace apod.)
ochota a prostor pro služební cesty do zahraničí

Nabízíme

motivující a nadstandardní platové ohodnocení respektující náročnost pozice
mobilní telefon a notebook
po 6 měsících stravenky 100,– Kč/den a 2 sick days
možnost dále ovlivnit svou mzdu formou osobního hodnocení

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Asistentka / produkční
- plánování reklamních kampaní - vedení pokladny - evidence smluv - fakturace - kontrola pohledávek - příprava podkladů pro mzdy - evidence provozu vozového parku
Radio Čas s.r.o. Táborská 93, 615 00 Brno Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
ASISTENTKA - výrobní společnost
Ref. č.: 16-12-226559. <ul> <li> Administrativní podpora chodu společnosti</li> <li> Příprava podkladů k fakturaci</li> <li> Všestranná organizace</li> <li> Komunikace s úřady a dalšími institucemi</li> <li> Evidence a správa fir ...
Grafton Recruitment s.r.o. Brno - město Plný úvazek
dnes
ASISTENTKA OBCHODNÍKŮM A VEDENÍ SPOLEČNOSTI (17.000 - 21.000,- Kč...
Baví Vás komunikace se zákazníky? Hovoříte anglicky nebo italsky a rádi byste svou znalost využívali dennodenně? Hledáte stabilní zaměstnání? Pak je tato pozice určena právě Vám! Společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku na ...
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno