Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE - PRAHA (27.000 - 32.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky


Chcete se stát součástí prosperující společnosti, jež je známá po celém světě?

Máte zkušenosti s pozicí asistentky/asis­tenta a máte dobrou němčinu?

Zašlete nám svůj životopis v ČJ a NJ! * Asistence generálnímu řediteli společnosti.

  • Správa chodu sekretaritáu.
  • Komunikace s mateřskou společností v zahraničí a s regionálními pobočkami.
  • Úkoly překladatelského rázu.
  • Organizace events a obchodních akcí.
  • Vytváření podkladů pro výběrová řízení a docházky.
  • Správa a archivace dokumentů.
  • Komunikace s úřady a advokáty.

Požadujeme

  • Min SŠ s maturitou.
  • Komunikativní úroveň NJ – CV v německém a českém jazyce.
  • Praxe asistentky/asis­tenta 2 roky.
  • MS Office – pokročilá úroveň.
  • Výborné komunikační schopnosti a vystupování.
  • Samostatnost, pečlivost.
  • Organizační schopnosti.
  • Týmového hráče.

Nabízíme

  • Atraktivní zázemí společnosti, která představuje špičku na světovém trhu.
  • Motivující finanční ohodnocení.
  • Prestižní pracovní prostředí.
  • Zodpovědnou a motivující pracovní pozici.
  • Profesionální a solidní přístup.
  • Možnost dlouhodobé realizace a stabilitu.
  • Profesionální tým a možnost dalšího vzdělávání.
  • Výkon práce Praha.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka technického oddělení
- příprava, zpracování a kompletování nabídek pro veřejné zakázky - orientace na trhu veřejných zakázek a vyhledávání příležitostí - vyřizování administrativních úkonů - asistence při přípravě školení a seminářů - aktualizace inte ...
JOBSYSTEM s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno