Volné pracovní místo Asistentka generálního ředitele

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Středočeský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Náš klient je stabilní nadnárodní výrobní společnost působící v automotive.

Máte zkušenosti s jednáním s právními zástupci, organizováním valných hromad a jednání představenstva?

Pokud ano, pojďte pracovat do Liberce!

Požadujeme

Kompletní vedení kanceláře generálního ředitele:

  • vedení sekretariátu, vedení diáře nadřízeného
  • zodpovědnost za administrativní agendu
  • vyřizování korespondence, vedení došlé pošty
  • péče o návštěvy, organizace porad, organizace a zajišťování zahraničních služebních cest 
  • zpracování výročních zpráv, agenda směrem ke státní správě
  • zajišťování činností statutárních orgánů společnosti
  • zajišťování činností v oblasti marketingu

Nabízíme

  • SŠ vzdělání
  • Praxe na podobné pozici nutností
  • výborná znalost AJ, znalost NJ velkou výhodou
  • výborné komunikační a organizační dovednosti
  • profesionální vystupování
  • ochotu k vykovávání rozsáhlé administrativy
  • ŘP B
  • zajímavé a stabilní zaměstnání v zázemí zahraniční společnosti
  • moderní pracovní prostředí
  • motivační ohodnocení
  • propracovaný systém zaměstnaneckých benefitů

Jiná sdělení

V případě zajmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistent / asistentka obchodního oddělení s AJ / NJ - vhodné i pr...
Podpora prodeje, zapisování zakázek a komunikace se zákazníky.
JOBSYSTEM s.r.o. Modletice – Praha-východ Plný úvazek
dnes
CASH ALLOCATION ADMINISTRATOR
Ref. č.: 13-19-227451. Do you look for experience in finance? Do you speak English fluently? Send us your CV!<br/> <br/>An international company operating in medical technologies is looking for a candidate for CASH ALLOCATION ADMI ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno