Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENTKA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE

aktivní
PeoplePoint s.r.o.
Místo pracoviště
Olomoucký kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

Máte zkušenosti z pozice asistentky a denní komunikace v anglickém jazyce pro Vás nepředstavuje žádný problém? Imponuje Vám prostředí silné zahraniční společnosti? Potom hledáme právě Vás.

Zaměstnavatel:
Dynamická výrobní společnost se silným postavením na trhu v segmentu zdravotnictví v rámci ČR i zahraničí.

Pracovní náplň:

- vedení denní agendy ředitele společnosti

- spolupráce s ředitelem – komunikace v AJ

- úzká spolupráce s finančním oddělení

- správa potřebné dokumentace

- zpracování účetních podkladů, dokumentace a statistik

Požadujeme

  • zkušenosti z obdobné pozice, popřípadě z pozice účetní
    • velmi dobrá znalost AJ
    • znalost práce s PC – zejména Excel
    • ekonomické, či finanční vzdělání – výhodou
    • praxe z finančního oddělení- výhodou
    • pečlivost, preciznost a smysl pro detail

Nabízíme

  • HPP na dobu jednoho roku v prestižní nadnárodní společnosti
    • odpovídající platové ohodnocení
    • denní komunikace v AJ s nadřízeným
    • zajímavou a odpovědnou práci

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Asistent/ka obchodního oddělení
zpracování podkladů, obchodních dokumentů tvorba objednávek, jejich kontrola, evidence, zadání do SW příprava obchodních podkladů zajištění fakturace, proclení práce s interním systémem administrativní činnost
SPINWARE s.r.o. okr. Přerov Plný úvazek
dnes
Asistent / asistentka prodeje pro obchodování s hutními materiály
• organizační a administrativní podpora a vykonávání úkolů spojených s chodem obchodního oddělení • každodenní komunikace s dodavateli a zákazníky • zpracování cenových nabídek a podkladů pro obchodníka • zpracování objednávek ...
JOBSYSTEM s.r.o. Lutín / Olomoucký kraj Plný úvazek
týden
Asistentka ředitele
Místo výkonu práce: Libušina 526/101, Olomouc. Požadujeme: - min. střední odborné vzdělání - perfektní znalost českého jazyka - pokročilá znalost MS Office (Word, Excel) - výborné komunikační, organizační schopnosti, - reprezentat ...
O L P R A N spol. s r. o. Libušina 526/101, Olomouc Plný úvazek
týden
Asistent/ka expedice
Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; Nástup možný ihned dle dohody se zaměstnavatelem. Na zkrácený úvazek 6 hodin/denně. Vzdělání: ÚSO - ekonomické. Náplň p ...
MK Fruit s.r.o. Žerotínova 400/87, Šumperk Zkrácený úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno