Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENTKA GENERÁLNÍHO ŘEDITELE

aktivní
PeoplePoint s.r.o.
Místo pracoviště
Olomoucký kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Máte zkušenosti z pozice asistentky a denní komunikace v anglickém jazyce pro Vás nepředstavuje žádný problém? Imponuje Vám prostředí silné zahraniční společnosti? Potom hledáme právě Vás.

Zaměstnavatel:
Dynamická výrobní společnost se silným postavením na trhu v segmentu zdravotnictví v rámci ČR i zahraničí.

Pracovní náplň:

- vedení denní agendy ředitele společnosti

- spolupráce s ředitelem – komunikace v AJ

- úzká spolupráce s finančním oddělení

- správa potřebné dokumentace

- zpracování účetních podkladů, dokumentace a statistik

Požadujeme

  • zkušenosti z obdobné pozice, popřípadě z pozice účetní
    • velmi dobrá znalost AJ
    • znalost práce s PC – zejména Excel
    • ekonomické, či finanční vzdělání – výhodou
    • praxe z finančního oddělení- výhodou
    • pečlivost, preciznost a smysl pro detail

Nabízíme

  • HPP na dobu jednoho roku v prestižní nadnárodní společnosti
    • odpovídající platové ohodnocení
    • denní komunikace v AJ s nadřízeným
    • zajímavou a odpovědnou práci

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTKA ŘEDITELE S AJ A NJ (20 000 – 25 000 Kč)
administrativní činnost každodenní komunikace v cizích jazycích (telefonicky i osobně) příprava a organizace akcí různého charakteru (zahraniční návštěvy, konference, plesy aj.)
SPINWARE s.r.o. Přerovsko Plný úvazek
týden
ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI s AJ nebo NJ #7452667
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, přední výrobně obchodní společnost, kandidátky na pozici: ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI s AJ nebo NJ Popis pozice / Náplň práce: · Administrativní podpora vedení společno ...
People Consulting s.r.o. Zábřeh Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno