Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka, Office manager
Lokalita:
Praha-centrum
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha-centrum, Office manager Praha-centrum

Volné pracovní místo Asistentka GŘ / office manager

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
25000 - 30000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, stabilní společnost se sídlem v Horních Počernicích, hledáme vhodné kandidátky na pozici asistentky generálního ředitele / office managera.


Náplň práce:
  • administrativní podpora představenstva
  • tvorba prezentací
  • práce s dokumenty
  • organizační činnost
  • office management
  • organizace společenských akcí, teambuildingů
  • účast na obchodních jednáních
  • správa vozového parku
  • komunikace s dodavateli a odběrateli
  • ad hoc úkoly

Požadujeme

Profil kandidáta:

  • zkušenost z pozice office manager či vyšší asistentské pozice
  • výborná znalost angličtiny
  • příjemné, reprezentativní vystupování
  • samostatnost
  • dynamický, otevřená povaha
  • výborné komunikační a organizační dovednosti


nástup ihned
výkon práce: Horní Počernice

Nabízíme

  • vlastní kancelář
  • příjemné pracovní prostředí
  • přátelský kolektiv
  • dlouhodobá spolupráce

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Graduate Finance Assistant
Ref. č.: 20-28-223859. Searching for Finance jobs? With job opportunities in full time positions, find Finance jobs from our growing list of jobs in your area! <br/>Join very friendly team in Prague - We love what we do! <br/>As ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno