Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka GŘ a představenstva společnosti

aktivní
RECRUITER s.r.o.

JOBSYSTEM s.r.o. poskytuje a zprostředkovává inzerci na internetu.

Místo pracoviště
Praha 10
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Zajištění plynulého chodu sekretariátu po stránce administrativní i organizační, vedení kompletní agendy sekretariátu, ředitele a představenstva společnosti. Vyřizování korespondence, telefonátů, faxů, e-mailů, evidence pošty, jednání s úřady, zodpovědnost za personální agendu, organizace schůzek a porad.

Požadujeme

Minimálně SŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici, AJ mírně pokročilou, MS Office na velmi dobré úrovni (zejména tabulky a databáze), psaní na stroji všemi deseti. ŘP sk. B. Spolehlivost, loajalita, aktivní a samostatný přístup k práci, dobré organizační a komunikační schopnosti, profesionální a příjemné jednání.

Nabízíme

Zázemí stabilní rozrůstající se společnosti, 1 týden dovolené navíc, stravenky, příspěvky na penzijní připojištění, odpovídající plat + odměny, pracovní dobu 8:00 – 16:00 nebo dle dohody.

Místo práce: Praha 10

Termín nástupu: Ihned – dle dohody

Jiná sdělení

Profil klienta:
Renomovaná společnost zabývající se především testováním paliv, maziv, provozních kapalin pro dopravní prostředky a prováděním funkčních zkoušek spalovacích motorů vznikla v roce 1997.

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Asistentka exportního obchodního oddělení v tiskárně
• komunikace se zahraničními partnery • aktivní obchodně-marketingová podpora • spoluúčast na obchodních jednáních • samostatné vedení některých obchodních případů • zajištění obchodních zakázek, nabídek a smluv • práce s firemním ...
JOBSYSTEM s.r.o. Chrášťany, Praha – západ, Středočes... Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno