Volné pracovní místo  Asistentka jednatele / personalistka

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“

Popis pracovní nabídky

· samostatné vedení sekretariátu jednatele společnosti

· organizace schůzek, termínů vedení společnosti

· vedení statistik pro vedení společnosti

· zajištění obchodních jednání

· logistika kancelářského materiálu a jiných vybraných služeb

· organizace dodavatelských činností pro společnost, organizace výběrových řízení (objednávání oprav, úklidu, hotelů, letenek a pod.)

· Personální agenda – smlouvy, platové výměry, nástupy, výpovědi

· Vedení pohovorů s uchazeči

· Zpracování podkladů pro mzdovou účtárnu – evidence docházky

· Zpracování obchodních nabídek významným klientům dle podkladů obchodních manažerů

Požadujeme

· SŠ vzdělání

· praxe min. 3 roky na obdobné pozici (asistentka, personalistka)

· velmi dobrá znalost NJ nebo AJ

· pečlivost, samostatnost, komunikativnost

· dobrá znalost Microsoft Office

Nabízíme

· velmi dobré finanční ohodnocení

· možnost využívání firemních benefitů (stravenky, 3 dny dodatkové dovolené)

· zázemí stabilní a prosperující mezinárodní společnosti

· seberealizaci a perspektivu osobního růstu

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu "odpovědět" a vyplňte své údaje.
 Zpět