Volné pracovní místo Asistentka jednatele se znalostí AJ – part time

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

Hledáme osobu, která bude pomáhat našemu jednateli s rozličnými úkoly. Od rezervací hotelů, restaurací a pomoci s organizací akcí pro zákazníky až po samostatné projekt např. z oblasti marketingu – koordinace tvorby nového webu, správa billboardů, komunikace s centrálou ohledně podkladů a grafiky, koordinace činností spojených s chemickou legislativou (zajišťováno externí firmou) atd. Práce bude nejprve probíhat převážně z domova, v budoucnu v nové kanceláři v Praze. Rozsah práce cca. 20 hod týdně (možné výkyvy).

Požadujeme

SŠ vzdělání.
Znalost angličtiny pro běžnou denní komunikaci (bude přezkoušeno při pohovoru), znalost němčiny výhodou.
Praxe s administrativní nebo organizační činností.
Samostatnost, komunikativnost a spolehlivost. Schopnost práce bez kontroly.
Vlastní automobil k občasnému použití a možnost práce z domova.

Nabízíme

Velkou časovou flexibilitu (mnoho úkolů lze řešit z domova a v čase, kdy se to hodí). Zajímavou nerutinní činnost. Řízení samostatných projektů. Odpovídající ohodnocení.
Vhodné i pro maminky na mateřské dovolené.

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme personální inzerci pro klienta, kterým je společnost Kluthe CR s.r.o., která je dceřinou firmou německého koncernu Chemische Werke Kluthe GmbH. Společnost se zabývá distribucí průmyslových chemikálií a péčí o zákazníky na území ČR a SR. Většinu obratu realizuje v oblasti automotive.

Místo práce: Praha

Termín nástupu: Ihned

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s průvodním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, použijte volbu „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 23. 4. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Specialista inkasa pohledávek
- komunikace s klienty - aktivní komunikace s dlužníky - hlavní činnost (komunikace skrze telefony, sms, maily, žádné osobní setkávání) - vyjednávání: dohody o platbách, splátkov ...
DB INKASO cz s.r.o. Formanská, 149 00 Praha 4 - Újezd Brigády
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno