Volné pracovní místo Asistent/ka managementu

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Praha, Středočeský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Kompletní zajištění chodu kanceláře a recepce (jednání s klienty, zvedání telefonů, vyřizování vzkazů a došlé pošty apod.), asistentská podpora pro management společnosti, zpracování příslušné administrativní agendy, evidence, archivace a formátování dokumentů, evidence docházky, měsíčních pracovních výkazů, příprava prezentací a materiálů pro jednání, evidence a zpracování pošty, jednání s obchodními partnery, správa firemních automobilů, řešení samostatných úkolů, sjednávání obchodních schůzek, práce s PC.

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání (obchodní, ekonomické, humanitní)
  • profesní praxe na obdobné pozici
  • dobrá znalost práce s PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • znalost ekonomických programů (ES POHODA – výhodou)
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • spolehlivost, pečlivost, loajalita
  • ŘP skupiny B výhodou
  • prezentace společnosti, vytváření prezentací, reportů a statistik
  • vyřizování korespondence, archivace apod.
  • znalost předpisů – obchodní smlouvy apod.
  • příjemné vystupování a velmi dobré prezentační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilitu

Nabízíme

  • zaškolení, příjemnou atmosféru a zázemí menší české firmy
  • dobré, stabilní a přátelské zázemí
  • dobrý plat
  • dlouhodobá perspektiva
  • možnost seberealizace

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je REALEX International spol. s r.o.
Společnost působí na trhu od roku 1992 jako obchodní firma orientující se na prodej spotřebního materiálu (gastro, obalové materiály, hygiena, kancelářské potřeby, PC systémy – ES POHODA a ES Jazz Restaurant).

Místo práce: Praha a okolí

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 12. 7. 2015. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno