Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Praha 8
Může se Vám hodit:
Asistentka Praha 8

Volné pracovní místo asistentka marketingového ředitele

aktivní
Vigour a.s.

Společnost VIGOUR byla založena v roce 1994 jako součást skupiny společností Unicorn, která je největším českým softwarehousem. 


Od roku 2005 působí VIGOUR jako samostatný holding soustředící se na systematické budování rozsáhlého týmu ICT specialistů a komplexní zabezpečení jejich kariérního růstu. Svá vývojová centra má VIGOUR jak v České republice (kromě Prahy také v Hradci Králové, Plzni, Brně a nově také ve Zlíně), tak mezinárodně na Slovensku a v Rusku.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Jeho osobní asistentka, která chce pracovat dlouhodobě v administrativě, komunikovat s důležitými klienty a bude nápomocna svému nadřízenému.

Požadujeme

Hledáme asistentku, která bude:


  • ovládat velmi dobře českou gramatiku

  • schopna provádět korekturu nejrůznějších textů (např: dopisů, propagačních materiálů)

  • samostatná při řešení podpůrných činností nadřízeného (sjednávání schůzek, příprava podkladů, vytváření zápisů, zajišťování občerstvení, obchůzky…)

  • ovládat Word a Excel na lepší uživatelské úrovni (práce s tabulkami, grafy, šablonami, styly…)

  • pozorná a empatická

  • schopna anglicky komunikovat na základní úrovni a bude rozumět napsanému textu

Nabízíme

Co můžeme nabídnout?


  • práci v prestižním prostředí

  • velmi důležitou práci, které si bude nadřízený vážit

  • přátelské, vstřícné prostředí

  • velmi dobré platové ohodnocení

  • intenzivní zaškolení ve všech potřebných oblastech pro výkon své práce

  • plný pracovní úvazek na dobu neurčitou

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní pracovnice
Technickoadministrativní práce v rámci taxi dispečinku.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
EXECUTIVE ASSISTANT, Praha 1
Ref. č.: 19-12-223169. Hledáme šikovné uchazeče do týmu advokátní kanceláře, přímo k dvěma partnerům, kdy je kladen důraz na důvěru a orientace na detail. <br/> <br/>Vaší náplní práce bude:<ul> <li> koordinace cestovních cest 2 pa ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno