Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Asistentka nákupního oddělení - brigáda DPČ (cca 20hodin/týden)

aktivní
JOBSYSTEM s.r.o.
Místo pracoviště
Nehvizdy - Průmyslová zóna, Okružní 781, Praha - východ
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

  • běžné administrativní práce v nákupním oddělení
  • kopírování, scanování dokladů
  • zakládání a zodpovědnost za nové karty výrobků
  • práce s tabulkami
  • příprava podkladů pro objednávání zboží a export zboží
  • komunikace s dodavateli / odběrateli

Požadujeme

  • SŠ vzdělání (vhodné pro studenty VŠ)
  • komunikativnost, příjemné vystupování
  • pečlivost, samostatnost
  • znalost práce s PC (Word, Excel), znalost Helios výhodou
  • zkušenost s obchodní praxí /nakupováním výhodou
  • nástup ihned/dle dohody, místo pracoviště Nehvizdy

Nabízíme

  • možnost získání odborné praxe
  • příjemné pracovní prostředí
  • dlouhodobou brigádu (cca do 31. 12. 2016)
  • další firemní benefity

Jiná sdělení

Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost OLYMPTOY, s.r.o., úspěšná společnost obchodující s hračkami.

Místo práce: Nehvizdy – Průmyslová zóna, Okružní 781, Praha – východ

Termín nástupu: Duben 2016

V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte možnost „odpovědět“.

Platnost inzerátu končí 15. 4. 2016. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova - klientský poradce v oblasti welln...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
týden
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Vladimír Fikáček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
Accounts Receivable Team Member with GERMAN (#8224956)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of Account Receivable Team Member! Do you speak GERMAN? Would you like to to be part of a start up company? Do you want to work in finance administration? ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno