Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo ASISTENT/KA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ s AJ a polštinou

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 3
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
110 - 120 Kč/hod

Popis pracovní nabídky

Naším klientem je velká mezinárodní průmyslová společnost, která v současnosti hledá vhodného kandidáta/ku na pozici


ASISTENT/KA do nákupního oddělení:


NÁPLŇ PRÁCE:
  • administrativní podpora oddělení nákupu
  • starost o dodavatele a nákup produktů (tel. a e-mailový kontakt s dodavateli a potvrzování termínů dodávek)
  • jedná se o logistickou činnost a její zápis do interní databáze


PLAT: 110 – 120 Kč/hod.


LOKALITA: Praha 3 (přímo u metra Flóra)


NÁSTUP: ihned


ÚVAZEK: 30 – 40 hod/týden
Spolupráce na 3 měsíce (možnost prodloužení)

Požadujeme

  • SŠ/VŠ, preferujeme ekonomický směr
  • výborná znalost anglického
  • znalost polského jazyka
  • předchozí zkušenost na obdobné pozici (nebo alespoň v administrativě)
  • časová flexibilita
  • komunikační dovednosti
  • orientace na detail, analytické dovednosti
  • schopnost učit se novým věcem

Nabízíme

  • stravenky 80Kč/den
  • zázemí stabilní a úspěšné společnosti
  • využití angličtiny a finštiny na denní bázi

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Velitel objektu - ostraha
Jedná se o zajímavou práci v příjemném prostředí a dobrém kolektivu. Náplní práce je zajištění ostrahy obchodů s luxusním zbožím.
RAMBROK, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova,práce 2-3hod. denně, Příjem 8-12...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd. - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobou ...
Jan Petrjánoš ČR, SR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
včera
Vedoucí / manažer laboratoře
Vedoucí laboratoře - termoplastů (extrudované desky) - s německým jazykem - vedení úseku kvality výroby a zkušební laboratoře (podléhá jednateli společnosti, vede 2 podřízené) - p ...
Mepla s.r.o. Praha, Středočeský kraj Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno